Új hírek a Percy Jackson tévésorozatról
Újabb helyzetjelentést kaptunk, hogy állnak Rick Riordanék a Percy Jackson
tévésorozattal! (A legutóbbi hírekért katt ide!)
Becky Riordan újfent megerősítette, hogy még nem tartanak a castingnál, így
mindenféle ilyesmi hír kacsa. Viszont már találkoztak Sharon Kleinnal, aki
az Executive Vice President of Casting a Disney tévés részlegénél, magyarul
ő a fejese a castingos részlegnek.
We are NOT casting #PercyJackson yet. But I have to tell you having met Sharon Klein she is awesome and super excited about our project! https://t.co/stSo9qFdOo
— Becky Riordan (@camphalfblood) April 13, 2021
Rick Riordan egy videóban jelentkezett be, ahol kicsit mesélt arról is, hogy állnak.
[VÍDEO LEGENDADO] Momento em que Rick Riordan diz qual cena de "O Ladrão de Raios" está mais ansioso em ver adaptada, e sobre a tecnologia de "O Mandaloriano" talvez ser usada na produção da série, durante a turnê de "A Torre de Nero" (08/10/20). pic.twitter.com/Yhiu2aJv7H
— Oráculo dos Semideuses (@oraculosemideus) April 17, 2021
Az egyik legérdekesebb dolog, amit Rick Riordan megemlít, hogy megnézték a
"The Rig"-et, amit a The Mandalorian forgatásánál használtak. Túl sokat nem
mond róla, de én most belemászom egy kicsit, mert erről éppen tudom, miről van
szó és miért érdekes. (Ne kérdezzétek, miért másztam bele a témába annyira,
hogy sok-sok videót megnéztem már róla. Egyszerűen csak lenyűgöz.)
A videókon, amiket be fogok illeszteni, jobban fog látszódni, miről van szó,
de azért röviden magyarul is. A The Mandaloriant nem zöld háttér előtt
forgatták, ahogyan az mostanában a sok CGI jelenetes dolognál, például a
Marvel és a DC filmeknél lenni szokott. Helyette kidolgoztak egy teljesen új
technológiát, ami valójában már meglévő technológiákat használt ki nagyon
ügyesen, ezzel pedig sokkal-sokkal olcsóbbá és hatékonyabbá tette a vizuális
effektusokkal kapcsolatos munkát.
Nagyon lebutítva: építettek egy hatalmas szobát, amiben körben és a plafonon
nagy felbontású LED képernyők vannak - a körön belülre építették meg mindig az
egyes díszletelemeket - viszont a háttér, amit digitálisan már korábban
létrehoztak, ezeken a képernyőkön már ment a forgatás közben, és élőben
lekövette a mozgásokat. Ez nagy segítség, több szempontból is. A színésznek
azért, mert segíti a munkáját, hogy nem egy zöld háttér előtt áll, hanem kvázi
valóban a jelenetben érezheti magát. A rendezőnek azért, mert gyakorlatilag
rögtön, real-time láthatja hogyan fest a jelenet. A vizuális effekteseknek
azért, mert egy csomó munkát megspórol, például a fények kapcsán - zöld háttér
előtt, ha pl. egy motor felületén tükröződnie kell a háttérből valaminek,
akkor azt utómunkával teszik rá. Erre itt nincs szükség. Az is nagy segítség,
hogy ha valami nem működik, akkor erre rögtön a helyszínen rájönnek, és sokkal
könnyebben, gyorsabban tudják korrigálni, mivel az VFX-es kolléga ott van a
forgatáson, és rögtön tud állítani a háttéren.
Ha ezt a technológiát használják majd a Percy Jackson sorozat forgatásához, az
elég biztató, ugyanis nagy látványos eredmények születhetnek így, relatíve
olcsón.
Na de mutatom a videókat a technológia kapcsán:
Nincsenek megjegyzések