Breaking News

A Bridgerton család lett a Netflix legnépszerűbb sorozata - leelőzte a Vajákot is!




Január eleje óta azt olvashatjuk mindenhol, hogy A Bridgerton családot 63 millióan nézték meg - de a cikkek azt már elfelejtették megemlíteni, hogy ez nem a pontos szám, hanem egy jóslat a Netflix részéről.

Most azonban kiderült, nem lett igazuk - még ennél is sokkal többen nézték meg A Bridgerton családot! A Netflix friss közleménye szerint ezzel a Bridgerton lett a legnézettebb sorozatuk, ugyanis az első 28 napban a jósolt 63 millióval szemben 82 millió háztartásban nézték meg!

Az előző rekorder a Vaják volt 76 milliós nézettséggel.

A Netflix szerint azért csúszott így el a jóslat és a tényleges szám, mert az a jellemző, hogy a sorozatokat az első 28 nap első felében elkezdi az, akit érdekel, innen pedig csökken a népszerűség. Ezzel számoltak a Bridgerton esetében is. Viszont itt a lassulás nem történt meg!

Persze azért ezeket a számokat fenntartásokkal kell kezelni, hiszen 2 perces megtekintésekkel számol a Netflix, tehát amit legalább ennyi ideig néz az ember, azt már nézésnek tekintik. (Hozzá kell tenni, a Youtube-on ennyi sem szükséges, illetve a korábbi nyilatkozatok szerint az a tapasztalat, hogy aki 2 percet megnézett, az már nagy eséllyel folytatja, ezért választották a 2 percet alapnak.)

Illetve azt is hozzá kell tenni, hogy természetesen egyik sorozat esetében sem tudják mérni, hányan ülnek a képernyők előtt, és azért így látatlanban is úgy sejtem, hogy a nők inkább nézték a párjukkal együtt a Vajákot, mint amennyire a férfiak a párjukkal a Bridgertont. (Tudom, csúnya általánosítás, de akkor is így érzem.)

A Bridgerton kevésbé uniszex jellegére utalhat egy másik statisztika, amiben még mindig a Vaják vezet. Ez az, hogy a Netflix háztartások hány százaléka nézett bele a szériába. Míg a Vajákot a feliratkozók 45%-a lecsekkolta, addig a Bridgerton esetében ez "csak" 40,3%. (Mondjuk hozzá kell tenni, előbbi idején 169 millió feliratkozó volt, utóbbi esetében pedig már 203,7 millió.)

Mindenesetre nagyon büszke vagyok erre a számra, ugyanis szerintem tökéletesen megmutatja, hogy igenis érdemes nőkre is célozni, nem csak férfiaknak szánt és uniszex tartalmakra érdemes pénzt költeni.

Nincsenek megjegyzések