A Burger King fityiszt mutatott a McDonald's-nak az AZ vetítésén
A reklámok a csapból is folynak, elkerülni őket lehetetlen. De néha, ha valami igazán kreatívval rukkolnak elő, nem is akarunk - és ilyen szerintem egy igazán jó reklám.
A nagy vállalatok sokszor szórakoznak azzal, hogy nem is a saját terméküket reklámozzák, hanem az ellenlábas terméket szólják le - viccesen. És ha az ember nevet, akkor már szinte garantált a siker.
A Burger King most szépen kihasználta az AZ bohócos tematikáját - az ő legnagyobb versenytársuknak, a McDonald'snak bohóc a jelképe, így nem is volt nehéz dolguk.
Íme a videó, aztán angolul nem tudóknak fordítom:
A videó az AZ németországi előpremierjén készült. Jól látható, hogy a végefőcím alatt beúszik a figyelmeztetés: "Tanulság: sose bízz meg egy bohócban" Látszik, hogy elsőre nem is érti a közönség, miért a felirat, majd amikor beúszik a Burger King logó, minden világossá válik: mindenki nevet. Pedig valójában el sem hangzott a McDonald's neve, nem mondtak semmi rosszat az ellenlábasról, így betiltani se lehet. De ami előny, az hátrány is lehet: olyan széles körben ismert a Meki bohóca, hogy a Burger King feliratról egyből leesik mindenkinek, milyen bohócról is van szó. Gratula a szuper ötlethez!
Nincsenek megjegyzések